11.2.2013 aneb jídlo 7x denně :D

11. února 2013 v 19:17 | Bett |  Deníček
Hlásím se jen v rychlosti, ale chtěla jsem napsat jídelníček + výpočet kalorické hodnoty

Sice jsem si řekla, že kalorickou hodnotou se řídit už nebudu, tak za prvé to ještě úplně nedokážu a za druhé jsem chtěla zkontrolovat, jestli toho je dost :) (a jestli víc než dost...tak ať :D)

Zítra píšeme z fyziky, chemie, matiky a jdu na zkoušení z ivt, takže fakt pecka. Budu se zbytek večera učit a do postele se před jednou v noci rozhodně nedostanu :')

Včera jsem se dostala v deset večer ještě k Hot abs od Cassey, protože mi bylo už dobře :)
Normálně můžu říct, že se mi dlouho nestalo, abych byla po snídani tak dlouho plná (a to naprosto :D)

Jídelníček
Snídaně(5:45): Bílý rohlík + 3/5 trojúhelníčku veselé krávy + větší pomeranč
Svačina(7:50): 1/2 rohlíku + 1/2 plátku kuřecí šunky
Svačina2(9:45): 1/2 rohlíku + 1/2 plátky kuřecí šunky + 1/2 papriky
Oběd(12:40): Halušky (s plátkem kuřecí šunky a zelím...měla jsem s sebou v krabičce)
Svačina3(14:40): Pytlíček pražené solené kukuřice (chtěla jsem si koupit loupáček, ale pečivo bylo v bufetu naprosto vymetený...zírala jsem na to jako blázen :D..tak vyhrála kukuřička, kterou jsem od ZŠ neměla :'))
Svačina4(17:40): 1 velká mrkev + 1 menší mrkev + 2 plátky tlusté petržele + trocha kysaného zelí
Večeře: Bude: Bílý rohlík (nikdo jaksi neudělal nákup, takže je teď musím jíst :( (zítra koupím pěkně celozrnný) + uvidíme :D
Celkem: 4600kj bez večeře...tak to je fakt dost divný:O i když na večeři bude 1500kj, tak těch 6500kj (nebo kolik potřebuju) nedosáhnu...tak zítra víc:/

Teď běžím na Jillian (zas až po 2denní pauze:/) a učit se :)
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 michelle-ml-lou michelle-ml-lou | Web | 11. února 2013 v 19:45 | Reagovat

Držím ti palce, testy zvládneš, neboj =)

Jídelníček máš malý 5000kj je málo =( Taky je vidět že se hodně omezuješ. Zkus to dát tak na 7000kj(1600kcal) a neboj se něco si dopřát =) Já jím 1600kcal a mám to propočítaný abych si mohla dopřát něco co mi chutná a přitom neztloustla =) Je to pro tebe těžký, chápu tě s těmi výčitky, ale čím dříve začneš s novým režimem tak tím dříve se zbavíš výčitků ;)

2 Karoli Karoli | Web | 13. února 2013 v 17:17 | Reagovat

Moc Ti děkuju za milý komentář!!! :)..jo,ty tyčinky jsou drahé,teda aspoň na chudého studenta (=mě) je 15Kč za 1tyčinku moc! :D děkuju moc!..neboj,ramínka se taky "vyplní",to pujde,uvidíš!..jen se dostat na pro tělo zdravou váhu a budeš kočka!..a v létě budeš nosit tílečka,budeš mít namakané ručky,bez jakékoliv známky kostí (jsi totiž fakt dost hubená :( ) jo,dělala jsem domácí datlový med! :D jen jsem  dala namočit přes noc datle a ráno s vodou rozmixovala,mňam! :D..heh! :D...tak musíte zařídit,aby všichni zavřeli lékárny a uvidíš,rozvrh bude nejlepší za celé století! :D...ale nám už se ti učitelé vrací,ach jooo :( :D...

Mimochodem,k článku :)..nepřeháněj to s učením! :D radši se pořádně vyspi,ráno se na to u snídaně podívej a uvidíš,bude to daleko lepší,.než se šrotit do jedné v noci! :D no a ten jídelníček...no,řekla bych katastrofální..no dobře,to ne..ale energetická hodnota katastrofální je...vždyť ty tělíčku nedodáš ani na to,aby ti bilo pravidelně a zdravě srdce,aby ti fungovaly sttřeva,aby jsi mohla dýchat!..zpracováváním potravy,dýcháním..to se spotřebuje v průměru 5000kj (u vyšších lidí,jako jsi ty,i daleko víc!) a pak si vem,že jsi ještě cvičila..taky jsi určitě celý den neležela,ale šla jsi do školy,ve škole šla např. na záchod...dále jsi se učila!...To jsi nějaké 4000kj spálila!...to vůbec není dobré,a sama víš,na přibrání musí být příjem vyšší než výdej!..jáá vím,je to těžké..někdy jeto těžké,že to prostě do sebe nenacpeš..ale opravdu musíš...sama jsi se ničila nejedením,hubnutím na kritickou váhu...tak teď bohužel musíš "trpět" že se budeš cítit plná...neriskuj,fakt né...já necvičím,jsem o hoodně menší než ty a to jím 2x víc než ty a přibírat už nemám!..tak prosím,mákni na tom!..užívej si jídlo,ber to jako samazřejmost,ne jako nutné zlo...(a navíc chceš tvořit přece svalíky,že jo?...takže bílkoviny,tuky,sacharidy..to všechno je potřeba,ty jsi silně pod hranicí normálního příjmu!!)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama